Thursday, June 26, 2014

Skip and The Creations – Mobam (1966)



Μία μπάντα φάντασμα από το Colonial Heights, λίγο έξω από το Richmond της Virginia. Από το σεξτέτο αυτό, ξέρουμε μόνο τα μικρά τους ονόματα και αυτά  τα λόγω του οπισθόφυλλου. Εμφανίστηκαν από το πουθενά,  κυκλοφόρησαν αυτό τον σπάνιο πλέον δίσκο το 1967 και εξαφανίστηκαν λίγο μετά. Περίεργος ο τίτλος του δίκου «Mobam” που κατά μερικούς σημαίνει Makers Of Bad Ass Music.


Επιρροές από r&b, soul και βέβαια garaze παίξιμο στο ρεπερτόριό τους το οποίο περιλαμβάνει και μερικές διασκευές (πραγματικά πολύ καλή αυτή του «Turn On Your Love Light»). Αξίζει να ακουστεί ξανά μετά από χρόνια το εξαίσιο «I'm Calling You Baby».

Skip and the Creation - I'm Calling You Baby (1966)


Skip and the Creation

Band members:
Skip
Walter,
Brute,
Jeffrey,
Rick
Tommy


ALBUM:
1 MOBAM                    (Justice 152)                                                 1966
NB: (1) reissued on CD by Collectables (COL-CD-0602) 1995.  
From Colonial Heights, just outside of Richmond, Virginia. This band's album is a rare and sought-after collectable. The album is garagey frat-rock of the soulful sort - covers include Harlem Shuffle, 99.5, Double Shot, Turn On Your Lovelight, Respectable, Gimme Some Lovin' and I'm So Lonesome I Could. "Mobam" supposedly means Makers Of Bad Ass Music. They had a fan club based in Colonial Heights, Virginia, outside of Petersburg.


Tracks:
1 Respectable        2:32
2 I'm So Lonesome I Could Cry           2:47
3 Harlem Shuffle    3:04
4 Ninety-Nine and a Half (Won't Do)    2:47
5 Double Shot (Of My Baby's Love)     2:13
6 I'll Go Crazy        2:53
7 I'm Calling You Baby     1:54
8 Try Me      3:51
9 Turn on Your Love Light          2:54
10 Gimme Some Lovin'   1:59
11 Terry      2:36

Sunday, June 22, 2014

Bob Dylan's concert in the port of Thessaloniki



Υποχρεωτική η παρουσία μου στην συναυλία του  Bob Dylan. Κάπου διάβασα ότι το να βρεθείς σε μία συναυλία του Dylan είναι σαν πηγαίνεις σε μουσείο. Σε Μουσικό μουσείο θα πρόσθετα. Βλέπεις όλη την ιστορία της μουσικής μπροστά στα μάτια σου και κάποτε μπορεί να διηγείσαι στα παιδιά σου και τα εγγόνια σου ότι είσαι υπερήφανος που τον έχεις δει. Κάπως έτσι αισθάνομαι. 


Sunday, June 15, 2014

Kostas Lazarides – Something We Call Love (1966)



Και τώρα κάτι μάλλον σπάνιο και άγνωστο σε εμάς του Έλληνες. Εκτιμώ ότι οι περισσότεροι από μας, μέσα από το γενικότερο ψαχούλευμα που κάνουν,  έχουν την τάση να ψάχνουν για να ξετρυπώσουν και τυχών Έλληνες του εξωτερικού, που εκείνη την εποχή ηχογράφησαν τραγούδια ανάλογου περιεχομένου με αυτά που ακούμε ή ανεβάζουμε.

Η «αρχαιολογική σκαπάνη» ανακάλυψε λοιπόν έναν Έλληνα, ονόματι Κώστας Λαζαρίδης ή κατά το Αμερικάνικο Kostas Lazarides, to label του οποίου είχαν πάρει το μάτι μου στο garazehangover. Με έκπληξη είδα ότι ο Kostas και η οικογένειά του στην Αμερική έγιναν γνωστοί και ιδίως ο Kostas, όπου τα επόμενα χρόνια έγινε ένας καταξιωμένος συνθέτης τραγουδιών στην Country, μερικά από τα οποία μάλιστα έφτασαν είτε  στο Νο1 είτε μπήκαν στο top 10 του αντίστοιχου chart.

Τα "Heart Full Of Love," του Holly Dunn, "Turn It On, Turn It Up, Turn Me Loose," and "Nothing's Changed Here," του Dwight Yoakam, "Lord Have Mercy On The Working Man," του Travis Tritt, "Going Out Of My Mind" and "Love On The Loose, Heart On The Run,” των McBride and The Ride and "Life #9" της Martina McBride.


Όποιος ενδιαφερθεί για τον Kostas  θα βρει ακόμα και λεπτομέρειες από την οικογενειακή του ζωή, η οποία είχε μερικές οικογενειακές δυσάρεστες στιγμές που δεν έχει νόημα να αναφερθούν εδώ.

Όσον αφορά το 45αρι του από το οποίο βρήκα μόνο το ένα κομμάτι να σας γράψω δύο λόγια. Το 1947 η μητέρα του Καλλιόπη και ο πατέρας του Σάβας  παντρεύτηκαν και τον Απρίλιο του 1947 γέννησαν τον Kostas. Η οικογένεια του Kostas έφυγε από Θεσσαλονίκη με προορισμό την Μοντάνα το 1954.  Μεγαλώνοντας λίγο ο Kostas προσπαθούσε για το μεροκάματο είτε ως paperboy  είτε ως γυαλιστής παπουτσιών. Εκεί γνώρισε κάποιον Chan Romero, ο οποίος ήξερε κιθάρα και τον οποίο παρακαλούσε ο Kostas να τον μάθει όπερ και εγένετο. Ταυτόχρονα ο Chan Romero ίδρυσε την δισκογραφική εταιρεία Warrior, φώναξε τον έφηβο Kostas και έκαναν την ηχογράφηση δύο τραγουδιών που κυκλοφόρησαν τότε σε 500 κόπιες με παραγωγό τον ίδιο, ως την πρώτη κυκλοφορία της εταιρείας Warrior.

Warrior L-128 – Kostas – “Something We Call Love” (C. Romero) / “Jane” (Kostas Lazarides).

Το 1967 ο Kostas άφησε πλέον το σχολείο καθώς βρήκε δουλειά στην Αιόβα ως κιθαρίστας σε μπάντα με αμοιβή 80-100 δολάρια την βδομάδα. Μετά από ένα χρόνο ξαναγύρισε σε άλλο γκρουπ στην Μοντάνα και η ζωή πλέον βρήκε το δρόμο της μέσα από την  country όπου έγινε γνωστός.

Δυστυχώς μπόρεσα να βρω μόνο το ένα τραγούδι από το 45αρι του το οποίο και ανέβασα να ακούσετε.

Kostas – Something We Call Love (1966)


Kostas Lazarides
In December of 1947, when Kalliopi was sixteen it was arranged for her to marry Sawas Lazarides, my father; they, being the eldest of both families. In April of 1949, she gave birth to her only child, Kostas Lazarides. Kostas and his family immigrated to Montana from Greece when he was seven years old. He now has homes in Montana and Nashville, and aside from songwriting and performing, he enjoys hunting, fishing and raising vintage guitars on his "guitar ranch."

Interview Chan Romero owner of WARRIOR Label
My first artist on the label was my paperboy," he said. There was this Greek kid named Kostas who used to bug me to teach him to play the guitar, so I did. We went into the studio and recorded "Something We Call Love" and the flip side was "Jane." I think we made about 500 of them - they got a lot of airplay, in Billings.


The American music he heard on the radio-the diverse late-`50s blend in which the rockish Everly Brothers, Buddy Holly and Eddie Cochran, and the folkish Burl Ives, were heard alongside very country performers such as Ferlin Husky and Kitty Wells-intrigued him, and his parents bought him a guitar. They also made him practice it.

In 1967, Kostas quit high school in his senior year (eventually getting his diploma via an equivalency test). He was hired as guitarist with a band, earning $80 to $100 a week. The job took him, he said, to ``such hot spots as Froggy`s Tavern in Storm Lake, Iowa,`` and eventually to Las Vegas, where he quit after a year or so to return to Montana to join another band.

Kostas received his first No. 1 Country hit with his first single release. The single entitled, "Timber I'm Falling In Love," was recorded by Patty Loveless. He also penned the songs "The Lonely Side Of Love," and "On Down The Line" for her follow-up albums which also reached Top 10. 


Kostas went on to write many more Top 10 singles including: "Heart Full Of Love," by Holly Dunn, "Turn It On, Turn It Up, Turn Me Loose," and "Nothing's Changed Here," by Dwight Yoakam, "Lord Have Mercy On The Working Man," by Travis Tritt, "Going Out Of My Mind" and "Love On The Loose, Heart On The Run,” by McBride and The Ride and "Life #9" by MartinaMcBride.

He also scored two more No. 1 country hits with Dwight Yoakam's "Ain't That Lonely Yet" and Patty Loveless' first Epic release, "Blame It On Your Heart," which was BMI's most performed country song of 1994. 


His songs have been recorded by Wynonna, Trisha Yearwood, Allison Krauss, Brooks and Dunn, Etta James, Vince Gill, George Strait, The Dixie Chicks, Jo Dee Messina, Marty Stuart, Conway Twitty, Emmylou Harris, The Bellamy Brothers, Sammy Kershaw, Tracy Byrd, The Mavericks, John Berry, Neal McCoy, Rick Trevino, Freddy Fender, Marie Osmond, Kelly Willis, Joy White, Buck Owens, Great Plains and PrairieOyster.


The Outcasts - People/ You're Teaching Me (1966)





Οι υποχρεώσεις μου σε βαθμολογικό  κέντρο των Πανελληνίων εξετάσεων καθυστερούν την παρουσία μου εδώ και απολογούμαι αλλά προηγούνται τα παιδιά που κοπίασαν πολύ για αυτές τις ψυχοφθόρες εξετάσεις.

  
Πάμε όμως στο σημερινό post. Ακόμα μία περίπτωση ενός φωνητικού συνόλου αγνώστου όχι μόνο σε μας αλλά από ότι διαπίστωσα και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Με το όνομα The Outcasts υπήρξαν αρκετά γκρουπ (π.χ. από Σαν Αντόνιο, Οκλαχόμα, Λονγκ Άιλαντ, Σαν Ντιέγο, Γκρίνβιλντ κ.λ.π.) ωστόσο οι συγκεκριμένοι ήταν από την Αριζόνα. 

Όταν ψάχνεις στα τυφλά για τέτοιου είδους γκρουπ στο νετ και δεν υπάρχει το παραμικρό σου μένει τα εξής ένα. Ψάχνεις για ότι τυχών πληροφορία υπάρχει στο label. Εκεί διαβάζουμε ως συνθέτες τους J. Hutchinson και  R. Tyler και ως εταιρεία την Sola Records. Μάταιη και πάλι η αναζήτηση δεν οδηγεί πουθενά απολύτως.   


Το κομμάτι της πρώτης πλευράς υπήρχε ήδη στο youtube συνεπώς μπορούσε να ακουστεί. Δεν υπήρχε όμως η Β πλευρά που βρίσκω πολύ ωραιότερη. Ένα soft γκαραζάκι κομμάτι από αυτά που προσωπικά μου αρέσουν πολύ υπάρχει σε μία συλλογή (The Cat Came Back) που είχαν ανεβάσει εδώ κάποτε.

The Outcasts - You're Teaching Me  (1966)


The Outcasts

45:

1        People/ You're Teaching Me             (Sola12)                          1966
From Arizona, this Outcasts just managed one 45, People, which is a reasonable garage number. The Β side is a soft garage ballad with guitar and vocal duet.
Tracks:
The Outcasts - People
The Outcasts - You're Teaching Me