Wednesday, October 30, 2013

Duke – Runaway Girl (1975)




Αυτό το κομμάτι είναι προϊόν ξενυχτιού στο νετ σκαλίζοντας Αμερικανούς που βάζουν παλιά 45αρια. Ακούω 10δες τέτοια 100αδες θα έλεγα, μέχρι να βρω κάποιο να μου κάνει κλικ. Σαν αυτό για παράδειγμα. Τρεις αναφορες με τη δικη μου συνολικα στο νετ και δυο στο youtube που θα πει δεν το εχουν ακουσει πολλοι. Θα επρεπε ομως.

Υπεύθυνη ιστοσελίδα η http://officenaps.com/psychedelicpop/update-duke-dukett/  όπου εκεί μπορείτε να διαβάσετε την δύναμη του νετ. Παναγνωστο 45αρι, κι όμως η κόρη του συνθέτη τραγουδιστή σκαλίζοντας, βρήκε την ιστοσελίδα και έστειλε πληροφορίες στον ιδιοκτήτη της για τον πατέρα της Richard Earle Dukett η “Duke. Στην ιδια ιστοθεση μπορείτε να κατεβάσετε και το κομμάτι αν σας αρέσει.

Ακούστε το αλλα μην παρασυρθείτε από την εισαγωγή. Παρασυρθείτε στην συνέχεια και ιδίως στο τέλος. 

Duke – Runaway Girl

5 comments:

Anonymous said...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΥΡΙΣΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΓΙΩΡΓΑΡΕ

princess said...

Να ξεμυτισω και γω, να πω το welcome back! Η καλη μουσικη λειπει, και μπορει και να λειπει γιατι δεν ειναι πολλοι αυτοι που μπαινουνε στον κοπο να τη συγκεντρωσουν, ωστε να μπορει να τη βρει οποιος την ψαξει. Keep going λοιπον, και ξερεις πως ειμαι η πρωτη που χαρηκα που επανηλθες!

kimon said...

Καλως ωρισες,ευχαριστουμε πολυ για την επανοδο και τις γνωσεις που μας παρεχεις

Unknown said...

Welcome back spaniole.
dj fanis

Psych-Spaniolos said...

Σας ευχαριστω πολυ. Χαιρομαι και εγω που σας βρισκω παλι.
Καλως ξεμυτισες princess και ελπιζω να σε αποζημειωσω.
Kimon χαρα μου να μοιραζομαι οτι γνωριζω.
My respect as always το...hippy djkit djfanis