Thursday, September 16, 2010

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ


Σαν σήμερα πριν 12 χρόνια οι Rolling Stones "κύλησαν" το Ολυμπιακο Στάδιο σε μία εξαιρετικη συναυλία.
Τα χρόνια μπορεί να πέρασαν (τότε είμουν καθηγητής στη Ναξο οπότε καταλαβαίνετε τι μου στοίχησε για να πάω να τους δω καθότι την επόμενη το πρωι επερπε να είμαι σχολείο), αλλά τα εισιτήρια αυτής της συναλίας από τότε παραμένουν στο πορτοφόλι μου. Το πάθος για αυτό το γκρουπ παραμένει μέγα.
Τουλάχιστον μερικά χρόνια πριν την συναυλία των Stones είχα προλάβει να δω και το Mικ Τέιλορ. Αν θυμάστε ενα βράδυ στο Λυκαβητό που ο Τζον Μάγιαλ μας είχε ταξιδέψει, είχε κιθαρίστα τον Τέιλορ.

1 comment:

Unknown said...

Ξεκίνησα για να τους δω από διακοπές στην Ζάκυνθο έφτασα Αθήνα 5-6 ώρα το πρωί , είδα το live (αν θυμάμαι τελείωσε κατά της 00¨30 ) επέστρεψα στον ΟΣΕ Λαρίσης όπου περίμενα να πάει η ώρα 9 -10? να φύγω για Βόλο . Το τρένο όμως ήταν γεμάτο και μονό Α θέση είχε ( μου στοίχισε ο κούκος αηδόνι). Όλα αυτά μόνος μαζί με τις αποσκευές (και στο live) γιατί όλοι οι φίλοι και γνωστοί έλειπαν από την Αθήνα. Το ποιο τρελό μου οδοιπορικό 3 μέρες on the road . Άξιζε όμως . Ωραίο Post . Ωραίο Live . Καλό φθινόπωρο και καλή επιστροφή Νικόλα.