Saturday, March 01, 2008

Clear Light - Clear Light (1967), Black Roses κατά την EDSEL



Το φωνητικό αυτό σύνολο ξεπήδησε από το Los Angeles με την καινοτομία ότι διέθετε δύο ντράμερ. Σαν γκρουπ, σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στο Fuss , Acid and Flowers (σελ. 62) δεν μπόρεσαν ποτέ να γίνουν πρώτης γραμμής. Πάντως ο ντράμερ Dallas Taylor διακρίθηκε αφού πήγε ντράμερ στους Crosby, Stills Nash and Young.

Αυτό το δισκάκι που έκλεισε 20 χρόνια στην συλλογή μου (πως περνάνε τα πρόστυχα έτσι γρήγορα γαμώτο) η οποία μην φανταστείτε τίποτα ακριβά πράγματα. Ανατυπώσεις ως επί το πλείστον διότι οικονομικά δεν σήκωνε η τσέπη ανοίγματα, είναι από την ανατύπωση της EDSEL (ED 245).

Αγόρασα το δίσκο γιατί είχα ακούσει αποσπάσματα από την αξεπέραστη συλλογή Endless Journey. Εκτός των άλλων ο δίσκος περιέχει μία κομματάρα που παίζω σχεδόν πάντα στο bar.Πρόκειται για το They Who Have Nothing. Κομμάτι για μένα πανέμορφο και συγκλονιστικό, ο ορισμός της ψυχεδέλιας, το οποίο θα μου θυμίζει πάντα τα περασμένα πια νιάτα μου, πάνω σε εκείνο το τάρταλο μηχανή (την γριά μου, φωτό της οποίας έχω στο κάτω μέρος του Blog) που με βοηθούσε να ξεφεύγω κάθε φορά από ότι με δυσαρεστούσε, πηγαίνοντας με στο δικό μου μικρόκοσμο με τα δικά μου οράματα και επιθυμίες. Όσοι είστε νέοι και μπαίνετε στο blοg σας δίνω μόνο μία συμβουλή. Ζήστε τα νιάτα σας όσο γίνεται περισσότερο, ώστε άμα μεγαλώσετε να έχετε μνήμες. Ζήστε τα.

Members:
Cliff De Young, Lead Vocals
Douglas Lubahn, Bass
Michael Ney, Drums, Percussion
Ralph Schuckett, Organ, Piano, Celeste
Bob Seal, Guitar, Vocals (on Black Roses and With All in Mind)
Dallas Taylor, Drums

Tracks:

Side A:
1 Black Roses 2:08
2 Sand 2:37
3 A Child's Smile 1:33
4 Street Singer 3:15
5 The Ballad of Freddie & Larry 2:00
6 With All in Mind 3:00
7 She's Ready to Be Free 1:59 (δεν υπάρχει στο orginal)

Side B:
1 Mr. Blue 6:24
2 Think Again 1:37
3 They Who Have Nothing 2:33
4 How Many Days Have Passed 2:20
5 Night Sounds Loud 2:25

2 comments:

Glenn said...

Wow. Thanks so much. I used to have this on vinyl. And this has the song from "The President's Analyst".
Gratias

Captain Trips said...

Thanks man!
cant find this anywhere!

peace